Benim Meleğim, Senin Şehzaden


Aynı gül dalında açsak hep sonsuza kadar

Aynı gül dalında açsak hep sonsuza kadar

Dizi dizi gökkuşakları gibi
Umutlarımız sıralanıyor
Geceyi aydınlatan yıldılar gibi
Işıl ışıl yanıyor

Umut, yaşamak istediklerimizin özeti
Benim meleğim, senin şehzaden
Yakamozların denize düştüğü bir akşamüzeri
Gözlerine gülümseyen

Umut, ansızın bastıran yaz yağmuru
Kalbinde bin bir şimşek çaktırır
Göz açıp gördüğün ilk kelebeğinin uğruna
Okyanuslar aştırır

Sonra bir tutam güneş, akasya dallarından iniveren
Yanında mor dağların ardından çıkıp gelen sevdiğin
Umudunun yoluna açılmış yelken yelken
Belki de âşıktır balıkçı dediğin

Deniz en güzel mavilerini giyinmiş bugün
Biliyorum gökyüzü mavisiyle karışıyor
İkimiz de ufuktan gelecek olanı bekliyoruz şimdi
Ayaklanmış umutlarımız rüzgârla yarışıyor

Nedir bu çilem, yanımda olsan da özlüyorum seni
Penceremde görmesem dolunaya bakıyorum
Denizini özleyen nehirler nasıl coşuyorsa
Kalbimden kalbine akıyorum

Umut çiçeğim, huzurum
Kaderime kaderini çalmış gururum
Aynı gül dalında açsak hep sonsuza kadar
Gözlerine vurgun olduğum!
16 Ekim 2008

Oyhan Hasan Bıldırki

16 Ekim 2008 tarihinde Güven içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.