Zaman Donsun Şimdi


Bütün aydınlığınla yanımdasın 

Zaman dondu şimdi
Hep böyle kalsın istiyorum
Bütün aydınlığınla yanımdasın
Şu ışıklar sönmesin diyorum

Önce bahar geri döndü
Anladım sen geldin
Gökyüzünün rengi değişiverdi
Güneşle bir gülümsedin

Delişmen gönlüm havalarda
Keyfinden uçuyor
Hasretini çektiğim gözlerin
Gözlerime gülümsüyor

“Elbet bir gün” derken
“Senede bir gün”deyiz
El ele, göz göze
En sevdiğimiz gündeyiz

Zaman donsun şimdi
Hep böyle kalsın istiyorum
Bütün aydınlığınla yanımdasın
Bu ışıklar sönmesin diyorum
27 Kasım 2006

Oyhan Hasan Bıldırki

19 Ocak 2007 tarihinde Vuslat içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.