Sen Buna Yaşamak Mı Diyorsun?


Sen buna yaşamak mı diyorsun?
He dediğimde göremiyor, duyamıyorsam seni
Kim tutunan sevdanın rengârenk ipliğine
Seninki de keyif sanki baştan uca hayâli yaşam

Yanında olsaydım tutar o gökkuşağını
Çektikçe çeker uzatır örterdim sevda köprüsünü
Yanında olsaydım barış bayrağını çekerdim
Umutlardan öte gerçek bir köprüde
Seyrederdik şimdi dolunayı, yıldızları
Pul pul akan büyülenmiş nehirleri

Sen buna yaşamak mı diyorsun
Buluşamayan gökkuşağı ve sevda köprüsü
Bir türlü uyanamayan yedi uyurlar
Gösterin artık sevda köprüsünün büyüsünü
Aşk nedense eloğlunu getirir hep aklıma
Yaşatan aşk mı, aşk mı yaşamı arayan
Çözemedim gitti!..
25 Mayıs 2008

PAPATYA

 

26 Mayıs 2008 tarihinde Sitemler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.