Akşamüzeri Hüzünlerinde Ölürüm


photo Karakaya_Zeytinler.jpg

Kalbimi kare kare saçının tellerine bağlamışsın
Her gittiğin yerde seninleyim
“Ya beni unutursa?..” diye ağlamışsın
Gecede ve gündüzde seninleyim

Sensiz yaşamak haram bana sevdiğim
Sensizliğimi uyuyan yanardağlara kapattım
Her sabah tomurcuk güllerle bir uyandıkça
Billur kesilmiş çiy tanelerinde seninleyim

Hilâl uzakta, yıldız bu tarafta kıpır kıpır şimdi
Kavuşmanın hasretiyle demleniyorlar
Düğün bayram denilen günlerimize ne kaldı
Dört mevsimin hepsinde seninleyim

Dudaklarımda cıvıl cıvıl sevda türküleri kanatlanıyor
Yanı başımdasın, gözlerin gözlerimde
Ah, bir de Aydın zeybeği başlasa diyorum
Diz vurdukça seninleyim

Bütün şiirlerimde sözün sultanıyım biliyorum
Hünerimin sebebi sensin
Geceyi süsleyen parlak yıldızlar gibi
Işıl ışıl yandıkça seninleyim

Seninleyim sevdiğim, seninleyim
İnan yanı başımda sen yoksan
Akşamüzeri hüzünlerinde ölürüm
Kaderimde sen olmasan

Her sabah tomurcuk güllerle bir uyandıkça
Dudaklarımda cıvıl cıvıl sevda türküleri kanatlanıyor
Yanı başımdasın, gözlerin gözlerimde
Umut ağacımız yeşerdikçe seninleyim!
8 Temmuz 2008

Oyhan Hasan Bıldırki

8 Temmuz 2008 tarihinde Sevdiğim içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.