Nişan Yüzükleri


Bursa’da Beşevler’de bir nişandaydık

Bulutların süslediği, dolunayın gülümsediği bir akşam

Sevdiğimle birlikte gecenin serinliği elimizde yüzümüzde

Keyfince dolaştıkça dolaştı dilediğince

 

Nişan yüzüklerini ben takmalıymışım öyle dediler

Birbirine bağlı iki altın halkayı uzattılar gümüş tepsi içinde

Kırmızılarını giyinmiş gonca gülle birlikte

 

Yanımda sen vardın, cesaretim oldun

İki altın halkayı görünce ne hayallere daldım bilsen

Nilüfer çiçeğine benzer geline, fidan boylu delikanlıya imrendim

Ah sevdiğim, sebebini biliyorsun sen

Parmaklarımıza takılan nişan yüzüklerimiz yoktu bizim

Üstelik dolunay da gülümsemedi ikimize

Kalplerimiz kalbimizde

Yürüdük kaderimizin izinde

 

Nilüfer çiçeğine benzer geline, fidan boylu delikanlıya öğüt verdim

Akıl küpesi olsun diye

Kulaklarımda çın çın tembihlerin, dilimde mutluluk dilekleri

“Sözü sözün, gözü gözün, kalbi kalbin” olmalı ikinizin dedim

Kalpleriniz kalbinizde

Yürümelisiniz kaderinizin izinde

 

Makas kesmez, boşuna uğraşma dediler

Nedenini sordum

Damat bilir dediler

Gümüş tepsiye bırakılınca hediyesi

Şimdi tamam dediler

Nilüfer çiçeğine benzer gelinin, fidan boylu delikanlının gözlerinde

Soylu mutluluk gülücükleri

Kırmızı kurdeleyi kesiverdim

Sevda köprüsünden geçsinler diye

Alkışlar arasında

 

Yanımda sen vardın, cesaretim oldun

Sözün sözüm, gözün gözüm, kalbin kalbim benim de

Üstelik dolunay da gülümsedi ikimize

Kırmızılarını giyinmiş gonca gülle birlikte

12 Ağustos 2008

 

Oyhan Hasan Bıldırki

12 Ağustos 2008 tarihinde Sevdiğim içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.