Yüreğimi Ateşleyen


Seninleyim!

Seninleyim,
Sessiz bir dünyada değilsin sen…
Şair adam sevgi aşılar
Sevmesini öğretir bütün insanlara.
Sen de öylesin,
Yalnız değilsin!

Biliyorum,
Bana gülümsediğini de biliyorum şimdi.
Beni seviyorsun ya işte;
Öğreniyorum sevgiyi senden…
Anlam avcısı olup çıktım şimdi,
Yüreğimi ateşleyen sensin;
Vazgeçemem sözlerinden.

Bir olmak, eşit olmak…
İşin doğrusu bu.
Sevdiğince sevileceksin sen, adım adım
Bunu anladım.
Beni seviyorsun ya işte, o, beni gülümseten
Yüreğimi ateşleyen
Şimdi benimlesin!

Yüreğin apaçık bana, kabullenmişsin beni
Gözlerinde gülücükler…
Aynı ilk gördüğümdeki gibi iki kaş, iki göz
Benimlesin!
O günden bu güne;
Sensin beni aydınlatan
Gökteki dolunay gibi…

Bana sevmeyi öğreten, beni güçlendiren
Sendin beni aydınlatan,
Sımsıcak güneş gibi…
Üstelik şairsin, sevgi aşıcısı olmuşsun
Öğrettiklerini ben de taşıyorum bir bayrak gibi;
Yalnız değilsin, yalnız değilsin!

Seviyorsam bütün insanları, nedeni bu
Yüreğimdesin, silinmezsin…
Kalbim sende! Seninki de bende!
Seni sevdim, seni sevdim
Ebediyen seninleyim;
Yalnız değilsin!
30 Temmuz 2006

PAPATYA

13 Kasım 2009 tarihinde Seninleyim içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.