Nabzım Sen Diye Atıyor


Gözlerim gülüyor ya şimdi, senden
Mutluluk üstüne bütün türkülerim…
Hasret şarkılarının tamamı geride kaldı,
Dolunayım doğuyor erkenden…

Çiçeklerin rengi mi değişti ne?
Yepyeni renkleriyle açıyorlar.
Havadaki, daldaki bütün kuşlar,
Senden bana, benden sana uçuyorlar.

İnanır mısın? Kalbim bile gençleşti;
Nabzımı sayıyorum sen, sen diye atıyor…
Takvimden tek tek düşüyor ayrılık günlerimiz,
Biliyorum güneşim de erkenden batıyor.

Mutluluktan uçuyorum, canlar canımı buldum,
Yürüyüşüm de başkalaştı farkındayım.
Söz verdim sana sensizliğimiz bitecek diye,
Ucunda ölüm olsa da sözümün ardındayım!..

Mutlusun ya, gözlerimden biliyorum
Gülerse benimlesin.
Vuslat şarkıları dilimizde;
Biricik sevdiğimsin!
8 Eylül 2006

Oyhan Hasan Bıldırki

Yaman Ayrılık

23 Kasım 2009 tarihinde Aşk içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.