Kalbine Dönmek Ne Kelime?


Biliyorum

1
Sana bir değil bin selam istiyorum göndereyim
Ama koşullar işte!
Biliyorum bendesin, benimlesin, içimdesin
Sanıyor musun kalbim durmuyor
Vücudum tepki bile göstermiyor
Bana ait olmayan bir şeyin böyle içime doluşuna
Dolmasına beni benliğimden almasına
Daha ötesi
Bana beni unutturmasına
Senden başka şiir yok ki dilimde, gözümde, gönlümde
Şiirinsem şiirinim
Bunu biliyorsun!

2
Islanmak mı istiyorsun
Islan ıslanabildiğin kadar
Ama benim getirdiğim rüzgârla
Kıskanırım
Seni ıslatan yağmur
Benim doğamdan değil
Benim nefesimden gelmemişse
Seni ıslatan yağmur ben olmalıyım işte

3
Penceremin perdesi apaçık
Köşesinden dolunayı izlemediğim gece yok
Seni gördüğümü biliyorsun
Nedense cesaretin yok atlayıp dolunaydan
Odama girmeye
Yoruldum dolunayı dinlemekten
Gel, ne şiiri söyleyeceksen
Yanımda söyle

4
Hürriyetimi kaybedeli çok oldu
O genç yıllarda hani
O ilk sözümü sana verdiğimden bu yana
Tatmadım bencilliğin gücünü
Kalbine dönmek ne kelime
Taht kurmuşum içine
İstesen de
Çıkaramazsın ki!
17 Ekim 2006

PAPATYA

29 Aralık 2009 tarihinde Sevda Dedikleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.