Hasret Saatleri Çalıyor İçimde


Senli zamanlarım iz düşürmüş içime

Senli zamanlarım iz düşürmüş içime

Yalnızım
Doğan güneşe bakamıyorum
Bir merhabanı olsun alamamaktan
Korkuyorum

Parlak dolunaydan çekip aldım gözlerimi
Sanki kara kedi girdi aramıza
İkimizin resmini görememenin ağrısı içimde
Anlasana

Yağmur yüklü bulutlar dizi dizi
Sırılsıklam ıslatacakları birilerini arıyor
Şemsiyesiz yakalanmayayım diye
Kaçıyorum

Rüzgârın kanatlanmasını istemiyorum
Hele alnımda yüzümde dolaşmasını asla
Senli zamanlarım iz düşürmüş içime
Ellerinin sıcaklığı saçlarımda

Sahildeyim
Çılgın martılardan korkuyorum bir tanem
İçimde bin bir umut, bin bir çığlık
Şarkımızı söylüyorum gözlerimde nem

Ağaçta yaprak, dalda çiçek
Anılarımızı yeşertmiyor
Bütün kuşlarım da vefasız çıktı sevdiğim
Senden hiçbir haber getirmiyor!
21 Ocak 2009

Oyhan Hasan Bıldırki

17 Ocak 2009 tarihinde Yakınmalar içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.