Bayramları Bayram Saymıyorum Sensiz


Uçup gittiğimiz bir koyda baş başa olan bayramdır

Bayram dediğin özlemsiz olmalı
Senli olmalı
Bayram dediğin güneşli, sevinçli, neşeli, sıhhatli
Her şeyden öncesi, senli olmalı…
 
Bu bayram nasıl bayramdır bilmem
Sana bayram selamı yollamakla
Gurbette geçer mi?
 
Bayram dediğin
Uçup gittiğimiz bir koyda baş başa olan bayramdır
Yoksa neresi bayram bunun böyle?
 
Bayram dediğin
Şenliktir, düğündür
Çevren senin istediklerinle doluysa…
 
Benim istediklerimi biliyorsun sen!
Bayramları bayram sayamıyorum sensiz
Özlemdir, acıdır çekilen, duyulan!
Bayram dediğin acısız olmalı 
Bayram dediğin sevdiklerinin yanı olmalı…
Bayram deyince Tanrı, gönlündekini doldurmalı.
 
Ben gönlümdekileri biliyorum
Ya sen?
29 Eylül 2008
 
PAPATYA

27 Şubat 2010 tarihinde Sitemler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.